🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

آخرین مطالب

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

برنامه ریزی برای سفر گروه های تئاتر به کشورهای صاحب نام برای انتقال تجربیات/ اختصاص بودجه برای تقویت زیرساخت‌های تئاتر البرز

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تئاتری ها همیشه از نداشتن سالن رنج می برند، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا گروه هایی از تئاتر کشور به کشورهای صاحب نام در تئاتر برای تبادل تجربیات سفر کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، علی مرادخانی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استان البرز که عصر دوشنبه در سالن سیروس صابر اداره کل برگزار شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد اعزام یک گروه برتر تئاتر البرز به کشورهای صاحب نام در عرصه تئاتر هستیم، ولی هنوز برای برقراری ارتباط مشکلاتی وجود دارد.
مرادخانی با اشاره به اینکه تئاتر البرز پیشرفت بسیار خوبی داشته است، افزود: اکنون تئاتر یکی از نیاز های اصلی کشور محسوب می شود و نسبت به دو سال گذشته تئاتر استان البرز رشد خوبی را شاهد بوده است.
وی با بیان اینکه امید است در سطح کشور؛ تئاتر البرز جایگاه ویژه خود را حفظ کند، افزود: تئاتر یکی از نیازهای امروز جامعه است، این مهم از موضوع سرگرمی خارج و به مسئله مهمی تبدیل شده است.
مرادخانی تصریح کرد: با توجه به بررسی ها اگر امکانات اولیه برای البرز فراهم شود کمتر نیاز به تردد به تهران است چراکه حضور تئاتر البرز در کشور بسیار حائز اهمیت است.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطرنشان کرد: فعالیت در تهران یکی از انتقادهای فعالان حوزه تئاتر  در البرز بود از این رو برای تقویت زیرساخت های تئاتر این استان بودجه ای اختصاص داده شده است.
مرادخانی با اعلام اینکه این مهم برای ساخت پلاتو و سالن تمرین فعالان حوزه تئاتر در نظر گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور تئاتر البرز در کشور نکته حائز اهمیتی است از این رو مساعدت لازم به موجب تقویت زیرساخت حوزه تئاتر این استان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه سرانه فرهنگی البرز نسبت به آنچه مورد انتظار بوده کمتر است افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور قطع سهم خود را در این راستا برای ایجاد سالن های نمایش و پلاتو پرداخت خواهد کرد.
این مسئول اضافه کرد: استان البرز باید در شرایطی باشد که با ساماندهی امور توانایی شرکت در جشنواره های استانی منطقه ای و سراسری را داشته باشد و از فقر امکانات خارج شود.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: باید به این مهم اشاره کرد که سیاست دولت تحت عنوان دیپلماسی فرهنگی کمک شایانی به حوزه هنر و فرهنگ کرده است.
مرادخانی با بیان اینکه پیرو برنامه های یاد شده بنا داریم یکی از گروه تئاتر برگزیده البرز را به کشورهای خارجی به موجب افزایش تجربیات اعزام کنیم، گفت: وزارت ارشاد اهتمام جدی در راستای تامین و رفع نیازهای حوزه فرهنگ و هنر دارد از طرفی استفاده از بخش خصوصی نیز نکته حائز اهمیتی است که باید مدنظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: بودجه امسال برای بحث تئاتر قدری از گذشته بیشتر شده است و این بودجه بیشتر به امر ساخت پلاتو و سالن های تمرین اختصاص پیدا می کند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امسال با مدیران کل کشور تفاهم نامه ای به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای مجموعه های خود منعقد خواهیم کرد، گفت: روابط خوبی با دیگر کشورها و استان های کشور جمهوری اسلامی در حوزه تبادلات تجربیات هنری برقرار کرده ایم که بر این اساس امکاناتی برای تئاتر اختصاص پیدا کند.
مرادخانی در پایان گفت: از تلاش گران حوزه تئاتر انتظار می رود که برغم محدودیت های موجود اهتمام ویژه ای برای ارتقا کیفیت نمایش های خود داشته باشند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ۱۹:۵۷

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۵

استاندار البرز گفت: در مجموعه استان اهتمام ویژه برای تقویت زیر ساخت های هنر به خصوص تئاتر وجود دارد که در این راه پیگیری هنرمندان انگیزه بیشتری برای تحقق این امر خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سید حمید طهایی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استان البرز که عصر دوشنبه در سالن سیروس صابر اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه تئاتر جایگاه ویژه ای در کشور دارد افزود: هنرمندان در این حوزه وظایف خطیری بر عهده دارند.
وی ادامه داد: اهالی تئاتر در جایگاهی قرار دارند که می توانند فرهنگساز و نقش آفرین باشند که نمود این امر در جامعه نیز مشهود خواهد بود. 
وی با اشاره به اینکه این جشنواره ها می تواند برای شرکت کنندگان دستاوروهای ارزنده ای داشته باشد، افزود: تئاتر در جامعه ما به ویژه در نمایش های آئینی جایگاه ویژه ای دارد و هنرمندان این حوزه، علاوه بر بازیگری و نقش آفرینی، در جامعه نیز تاثیرگذار هستند.
طهایی گفت: فعالان تئاتر با رفتار و منش خود می توانند رفتارهای پسندیده را به عنوان الگو در جامعه اشاعه دهند. 
وی با بیان اینکه البرز استانی تازه تاسیس با زیر ساخت های ضعیف است افزود: نزدیکی به پایتخت و وابستگی به پایتخت این استان را در سایه قرار داده و مانع رشد و توسعه می شود و با توجه به اینکه کرج بسیاری از خدمات را از پایتخت دریافت می کرد، پس از استان شدن، این کمبودها نمود بیشتری یافت.
استاندار البرز اضافه کرد: ضعف در بسیاری از زیر ساخت ها به فقر تبدیل شده است چراکه رشد امکانات از رشد جمعیت فاصله زیادی دارد بنابراین برای جبران نیاز به تحرکات جهاد گونه است.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید توفیقات ارزشمندی در بخش درمان بدست آمده است گفت: در طول تاریخ استان ٩٠٠ تخت بیمارستانی اعم از خصوصی و دولتی وجود داشت که به زودی این امکان به ١٢٠٠ تخت خواهد رسید.
این مسئول افزود: امید است با حضور هنرمندان البرزی در بخش های ملی شاهد جبران کاستی ها در بخش های مختلف استان باشیم و هنرمندان به ویژه چهره های ملی که در استان البرز زندگی می کنند ، با درایت و مدیریت صحیح اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز خلاء ها را جبران کنند.
وی عنوان کرد: مجموعه استان اهتمام ویژه برای تقویت زیر ساخت های هنر به خصوص تئاتر وجود دارد که در این راه پیگیری هنرمندان انگیزه بیشتری برای تحقق این امر خواهد داشت.
طهائی ضمن ابراز امیدواری از اینکه هنرمندان استان بتوانند آثار هنرهای خود را به نمایش بگذارند، گفت: تلاش لازم از سوی استانداری البرز برای برطرف کردن کمبودها و تقویت زیرساخت های تئاتر استان انجام می شود.

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ۲۰:۱۱

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۲۰

تئاتر

- دوشنبه 15 شهریور 95 ساعت پنج عصر اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز برگزار شد. در این مراسم استاندار استان البرز آقای طهائی و علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای کاشانی رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و همچنین اعضای هیئت داوران آقای فرهاد قائمیان ، خیراله تقیانی پور در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز حضور داشتند.

- نتایج آرا هیئت داوران در اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز به شرح زیر می باشد.


+ پوستر و بروشور

- مصطفی خدابنده لو (برای نمایش ؛ زهیر) 

+ بخش موسیقی

- ایمان روزبهانی (برای نمایش ؛ چرا نازی پرواز کرد)

+ بخش طراحی صحنه 

- سعید دشتی (برای نمایش ؛ جزیره)

+ جایزه سوم  بازیگری زن | مشترکن تقدیم شد به : 

- دنیا رحیمی (برای نمایش ؛ ما سه تا بودیم)

- سمیه قهرمانی و زهره نوربخش (برای نمایش ؛ معرکه در معرکه)


+ جایزه دوم بازیگری زن | مشترکن اهدا شد به :

- مهناز میرزایی (برای نمایش ؛ ما هم مردمی بودیم)

- پروا آقاجانی (برای دو نمایش ؛ ما هم مردمی بودیم - نمایش ؛ جزیره)

+ جایزه بازیگر اول زن 

- سحرناز عباس زاده (برای نمایش ؛ جزیره)

+ جایزه سوم بازیگری مرد | مشترکن اهدا شد به :

- رضا رباط جزی (برای نمایش ؛ چرا نازی پرواز کرد)

- حامد نساج بخارائی (برای نمایش ؛ ما هم مردمی بودیم)

- سجاد قهرمانی (برای نمایش ؛ زُهِیر)

+ جایزه بازیگری دوم مرد | مشترکن اهدا شد به :

- رهام عسکرپور و هادی ملکیان (برای نمایش ؛ مخزن)

+ بخش بازیگری اول مرد

- رضا جهانی (برای نمایش ؛ جزیره)

+ بخش جایزه سوم نویسندگی 

- امین ابراهیمی (برای نمایش ؛ ما هم مردمی بودیم)

+ بخش جایزه دوم نویسندگی

- ندا قربانیان (برای نمایش ؛ چرا نازی پرواز کرد)

- عباس هادیان (برای نمایش ؛ زهیر)


+ بخش جایزه اول نویسندگی

- داریوش علیزاده (برای نمایش ؛ جزیره) 

+ بخش جایزه سوم کارگردانی

- عباس هادیان (برای نمایش ؛ زهیر)

- محمدرضا مرتضوی (برای نمایش ؛ ما هم مردمی بودیم)

+ بخش جایزه دوم کارگردانی

- ندا قربانیان (برای نمایش ؛ چرا نازی پرواز کرد)

+ بخش جایزه اول کارگردانی

- سعید دشتی (برای نمایش ؛ جزیره)


+ دو نمایش به پیشنهاد هیئت داوران معرفی می شود به دبیرخانه تئاتر فجر

- نمایش ؛ ما هم مردمی بودیم 

- نمایش ؛ زهیر 

+ بخش نهایی نمایش های برگزیده 

- نمایش ؛ چرا نازی پرواز کرد

- نمایش ؛ جزیره



* کانال تلگرامی "خبرگزاری صحنه" |  
http://www.telegram.me/Stage_news

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۳

آخرین روز اجراهای ششمین جشنواره تئاتر /جشنواره تئاتر استانی البرز با اجرای سه نمایش به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در آخرین روز اجراهای ششمین جشنواره تئاتر البرز، تماشاگران شاهد اجرای هنرمندان سه نمایش دیگر بودند.
در این روز نمایش مادر به کارگردانی لطفعلی توده فلاح که درسالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر شهر کرج به روی صحنه رفت و نمایش معرکه در معرکه به کارگردانی جمال مرتضوی در پلاتوی حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و نمایش چرا نازی پرواز کرد به کارگردانی ندا قربانیان که در پلاتوی فتحعلی بیگی اجرا شد، پایان بخش اجراهای ششمین جشنواره تئاتر البرز بود که همانند روز های گذشته با استقبال علاقه مندان مواجه گردید.
ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز، درهر روز با اجرای سه نمایش که هرکدام در دو نوبت اجرای عموم و اجرای داوری به روی صحنه رفتند به کار خود ادامه داد .
این جشنواره از ١١ شهریور تا ١٤ شهریور میزبان هنردوستان تئاتر بود.
گفتنی است مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز بعد از ظهر دوشنبه ١٥ شهریورماه ، ساعت ١٦:٣٠ در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگذار خواهد شد.

36

37 

38 

39 

40 

41 

42

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۲

ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز، سومین روز خود را با اجرای سه نمایش دیگر پشت سر گذاشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در سومین روز از ششمین جشنواره تئاتر البرز، سه نمایش جزیره ، به کارگردانی سعید دشتی، ما ٣ تا بودیم  به کارگردانی علیرضا معروفی و پس لرزه به کارگردانی محمد اسماعیل زاده ها به روی صحنه رفتند. 
در این روز نیز همانند روزهای دیگر جشنواره هر نمایش با دو اجرای عموم و داوری به روی صحنه رفت و با وجود اینکه اجرای دو نمایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد ودیگری در تئاتر شهر کرج بود،  با اسقبال هنردوستان عرصه تئاتر مواجه شد. 
نمایش جزیره و نمایش پس لرزه که موضوع آن دغدغه های اجتماعی است در پلاتوی حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه رفت و نمایش ما ٣ تا بودیم نیز در پلاتوی فتحعلی بیگی تئاتر شهر به اجرا درآمد.
گفتنی است ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز ١١ الی ١٤ شهریورماه در حال برگزاری است.
شایان ذکر است جلسه نقد و بررسی نمایش های به اجرا در آمده در روز دوم جشنواره نیز مطابق برنامه با حضور کارگردانان و استاد صمد چینی فروشان در سالن فرهنگ و هنر وندانگار برگزار گردید.

 

2 

3

4 

5 

6 

7 

8 

9

۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ۲۳:۲۰

۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۳۵

ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز با اجرای سه نمایش در روز دوم به کار خود ادامه داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، دو پلاتوی استاد فتحعلی بیگی و حیاتی مهر در تئاتر شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد در دومین روز از ششمین جشنواره تئاتر البرز میزبان هنرمندان تئاتر برای اجرای نمایش بودند.
بعد از ظهر جمعه، ٩٥/٦/١٢ در دومین روز جشنواره تئاتر استانی البرز، نمایش زهیر به کارگردانی عباس هادیان ، در سالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر شهر کرج در دو سانس اجرای عموم و اجرای داوری به روی صحنه رفت.
دومین اثر از دومین روز جشنواره نمایش موازی به کارگردانی سپهر احمدزاده بود که در دو نوبت برای تماشای عموم و همچنین داوران در پلاتوی حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به اجرا درآمد.
از دیگر اجراهای این روز ، نمایش مخزن به کارگردانی هادی ملکیان بود که آن هم در سالن فتحعلی بیگی تئاتر شهر و مانند سایر نمایشها در دو نوبت به روی صحنه رفت و مورد استقبال علاقه مندان به هنر نمایش قرار گرفت.
اجراهای نمایش در ششمین جشنواره تئاتراستانی البرز تا روز یکشنبه ٩٥/٦/١٤ ادامه خواهد داشت.
 

 2 

3 

4 

5 

6 

7

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ۲۳:۵۶

۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۲۴

جلسه نقد و بررسی نمایش های نخستین روز از ششمین جشنواره تئاتر استان البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، طبق برنامه از پیش تعیین شده جلسه نقد و بررسی نمایش های اجرا شده در نخستین روز از ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز ، پیش از ظهر امروز جمعه ٩٥/٦/١٢ برگزار گردید.
این نشست با حضور استاد صمد چینی فروشان و کارگردانان نمایش های تاول سکوت، ما هم مردمی بودیم و صدا فریاد میزند از سر درد که در نخستین روز جشنواره به اجرا در آمده بود، در خانه فرهنگ و هنر وندانگار واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج ، برگزار شد.

 

50
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۵۱

۱۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۳

در نخستین روز از ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز پلاتو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز میزبان هنر دوستان در اجرای نمایش«صدا فریاد می زند از سر درد» بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، امروز یازدهم شهریور ماه، ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز با اجرای «صدا فریاد می زند از سر درد» به کارگردانی محمد حسین شکرگزار سومین اجرایی بود که انجام شد.
اما سومین نمایشی که در نخستین روز از ششمین جشنواره استانی تئاتر البرز اجرا شد، نمایش «صدا فریاد میزند از سر درد» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین شکر گزار در دو سانس اجرای عموم و داوری رفت.
ملیحه دهقانی، امیر حسین حسینیان، مارال ایزد یار، محمد عارفی در این نمایش ایفای نقش می کنند، این نمایش داستان دو زوج مشترک در یک زمان و مکان به صورت موازی و به هم مرتبط  روایت می شود.
شیوه اجرایی، میزانسن و  قاب ها ی نمایش صدا فریاد میزند از سر درد تلفیقی از فضای رئال و سوررئال است.
دستیار کارگردانی این نمایش به عهده ملیحه دهقانی، مدیریت صحنه به عهده فریبا میری، اجرای نور و موسیقی توسط میثم مشایخی طراحی پوستر و بروشور توسط سیامک توده فلاح و طراحی صحنه این نمایش بر عهده محمد حسین شکر گزار است.
شایان ذکر است جمعه دوازدهم شهریور نمایش (زهیر) به کارگردانی عباس هادیان در دو سانس ساعت ۱۴ الی ۱۵ اجرای عموم و ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ سالن استاد داوود فتحعلی بیگی اجرای داوری، نمایش (موازی) به کارگردانی سپهر احمد زاده در دو سانس ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ اجرای عموم و ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پلاتو اداره کل اجرای داوری، نمایش (مخزن) به کارگردانی هادی ملکیان در دو سانس ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ اجرای عموم ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ سالن استاد داوود فتحعلی بیگی اجرای داوری می شوند.

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۰۵

در نخستین روز از ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز سه نمایش «ما هم مردمی بودیم»، «صدا فریاد می زند از سر درد» و «تاول سکوت» به روی صحنه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، امروز یازدهم شهریور ماه، ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز با اجرای سه نمایش «تاول سکوت» به کارگردانی زینب قمری، «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی محمد رضا مرتضوی، «صدا فریاد می زند از سر درد» به کارگردانی محمد حسین شکرگزار در دو سانس اجرای عموم و داوری رفتند.
کارگردان نمایش ما هم مردمی بودیم، اظهار کرد: این نمایش استانی خانواده ای است که فرزند بزرگ دخترشان سرطان دارد، چالش خانواده برای مقابله و مبارزه این مشکل به تصویر کشیده می شود.
محمد رضا مرتضوی شیوه اجرایی این نمایش را تلفیقلی از فضای ذهنی و عینی سوررئالیسم و رئالیسم عنوان کرد و گفت: فضای شناور در به تصویر کشیدن این نمایش از تجربه کارهای قبلی می آید.
وی افزود: حامد نساج بخارائی، داریوش علیزاده، هانیه یحیایی فر، مهناز میرزایی، پروا آقاجانی و عسل نو میری در نمایش ما هم مردمی بودیم ایفای نقش می کنند.

این اجرا در دو سانس اجرای عموم ١٥:٣٠ الی ١٦:٣٠ و در بخش داوری از ساعت ١٧:٣٠ الی ١٨:٣٠ میزبان مردم هنر دوست استان البرز بود.

در روز نخست جشنواره نمایش (تاول سکوت) به کارگردانی زینب قمری در دو سانس ساعت ۱۴ الی ۱۵ اجرای عموم و ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ پلاتو رودکی اجرای داوری شد.

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۰

جدول اجراهای ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز اعلام شد
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اعلام جدول اجراهای ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ابراهیم شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت: جدول اجراهای ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز-٩٥ منتشر شد.
شریفی افزود: جلسه نقد و بررسی نمایشها روز بعد از اجرا در خانه فرهنگ و هنر اداره کرج توسط استاد صمد چینی فروشان برگزار می گردد که حضور کارگردانان در جلسه الزامی است.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یادآور شد: آئین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی روز دوشنبه ٩٥/٦/١٥ ساعت ١٦:٣٠ در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار می گردد.
برای مشاهده جدول اجراهای ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز کلیک کنید.
۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۴۸

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۳