🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ب.ظ

۰

در نخستین روز از ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز سه نمایش «ما هم مردمی بودیم»، «صدا فریاد می زند از سر درد» و «تاول سکوت» به روی صحنه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، امروز یازدهم شهریور ماه، ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز با اجرای سه نمایش «تاول سکوت» به کارگردانی زینب قمری، «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی محمد رضا مرتضوی، «صدا فریاد می زند از سر درد» به کارگردانی محمد حسین شکرگزار در دو سانس اجرای عموم و داوری رفتند.
کارگردان نمایش ما هم مردمی بودیم، اظهار کرد: این نمایش استانی خانواده ای است که فرزند بزرگ دخترشان سرطان دارد، چالش خانواده برای مقابله و مبارزه این مشکل به تصویر کشیده می شود.
محمد رضا مرتضوی شیوه اجرایی این نمایش را تلفیقلی از فضای ذهنی و عینی سوررئالیسم و رئالیسم عنوان کرد و گفت: فضای شناور در به تصویر کشیدن این نمایش از تجربه کارهای قبلی می آید.
وی افزود: حامد نساج بخارائی، داریوش علیزاده، هانیه یحیایی فر، مهناز میرزایی، پروا آقاجانی و عسل نو میری در نمایش ما هم مردمی بودیم ایفای نقش می کنند.

این اجرا در دو سانس اجرای عموم ١٥:٣٠ الی ١٦:٣٠ و در بخش داوری از ساعت ١٧:٣٠ الی ١٨:٣٠ میزبان مردم هنر دوست استان البرز بود.

در روز نخست جشنواره نمایش (تاول سکوت) به کارگردانی زینب قمری در دو سانس ساعت ۱۴ الی ۱۵ اجرای عموم و ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ پلاتو رودکی اجرای داوری شد.