🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

آخرین مطالب

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اردیبهشت تئاتر ایران در سال ۱۳۹۴ سرفصلی خواهد بود که با اطمینان بگوییم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال را سالی برای حمایت از تئاتر در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت هفتمین جشن اردیبهشت تئاتر ایران ، سال ۹۴ را سال حمایت از تئاتر دانست.

 وی در این پیام آورده است: تئاتر با عنصر عشق و تلاش، اندیشه ورزی و آگاهی دهی عرصه و صحنه را در تمام میدان ها به زیور فکر و فرهنگ و هنر می آراید و روح و روان ملت خویش را می نوازد و با هنر انسان سازش، بهار و اردیبهشتی دگرگونه می آفریند.

 جنتی اظهار داشته است: هنر فاخر و مقدس تئاتر که همواره به دنبال ایجاد بستری مناسب به منظور رشد و ارتقای اندیشه های پاک و انسانی بوده است ، اکنون نیز به مدد و کوشش هنرمندان و خردمندانش محکم و استوار پا به عرصه ملی و بین المللی خواهد گذاشت و با پشتوانه فکری بزرگانش، همراه با نشاط و نیروی سرشار جوانانش حضور خویش در صحنه ها را تثبیت خواهد کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شده است: در زمانه ای که هیاهوی نژاد پرستی و فرقه گرایی بلندتر می شود تا خود را جایگزین کرسی یکرنگی و تعامل انسان ها بنماید، لزوم برافراشتن بیرق فرهنگ و هنر باید بیش از پیش خودنمایی کند و تئاتر که برجسته ترین نشان این بیرق است، اطمینان دارم بنا به وظیفه و دغدغه ذاتی اش، یعنی رشد و پیشرفت جوامع، تکامل و آگاهی بخشی انسان ها تاثیرات خود را خواهد گذاشت.

 وی اظهارداشته است: اردیبهشت تئاتر ایران در سال 1394 سرفصلی خواهد بود که با اطمینان بگوییم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال را سالی برای حمایت از تئاتر در نظر گرفته است.

 جنتی در این پیام تصریح کرده است: حمایت جدی از تئاتر، زمینه را برای افزایش تالارهای نمایش و شتاب دهی به ایجاد 'تئاتر شهر' در استان ها به عنوان تماشاخانه های دائمی تئاتر ، نگاهی جدی و خردمندانه به امر تولید تئاتر و اجراهای عمومی آن و استمرارش که ساماندهی کلی گروه های نمایشی و در نهایت قوام ارکان تئاتر کشور را به دنبال خواهد داشت، آماده می سازد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان این پیام اظهارامیدواری کرده است: امید آنکه سالی سرشار از موفقیت پیش روی خانواده بزرگ تئاتر باشد و در سایه توجهات حضرت حق و همت عموم هنرمندان، شاهد رشد، تعالی و بالندگی این هنر و نیز نهادینه تر شدنش در جامعه اسلامی باشیم.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۱۳تعداد کلیک: ۳۰

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۶

جشن اردیبهشت تئاتر البرز

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر البرز در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،مهندس سید موسی حسینی کاشانی گفت: لزوم توجه به تمرکز زدایی فعالیتها  از مرکز استان و نگاه ویژه اداره کل در سال 1394 که سال نمایش نیز نامیده شده است باعث شده ،با توجه به ظرفیتهای شهرستان فعالیتهای فرهنگی وهنری در مراکز شهرستانها پیش بینی و اجرایی شود . 

وی از هنرنمایی اهالی تئاتر در سال گذشته یاد کرد و برپایی جشنهای اردیبهشت تئاتر را محل مناسبی برای تبادل تجربه های متفاوت نمایشی ، همدلی وهمزبانی بیشتر گروهها ، پیشکسوتان وجوانانهای مستعد تئاتر استان یاد کرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد:جشن اردیبهشت تئاتر البرز امسال در ساوجبلاغ و در فرهنگسرای امام علی (ع) این شهر برگزار خواهد شد.

حسینی کاشانی افزود: این مراسم روز پنج شنبه مورخ94/2/17 ساعت 16 برگزار خواهد شد.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۱۵

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۶