🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

۰

استاندار البرز گفت: در مجموعه استان اهتمام ویژه برای تقویت زیر ساخت های هنر به خصوص تئاتر وجود دارد که در این راه پیگیری هنرمندان انگیزه بیشتری برای تحقق این امر خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سید حمید طهایی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استان البرز که عصر دوشنبه در سالن سیروس صابر اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه تئاتر جایگاه ویژه ای در کشور دارد افزود: هنرمندان در این حوزه وظایف خطیری بر عهده دارند.
وی ادامه داد: اهالی تئاتر در جایگاهی قرار دارند که می توانند فرهنگساز و نقش آفرین باشند که نمود این امر در جامعه نیز مشهود خواهد بود. 
وی با اشاره به اینکه این جشنواره ها می تواند برای شرکت کنندگان دستاوروهای ارزنده ای داشته باشد، افزود: تئاتر در جامعه ما به ویژه در نمایش های آئینی جایگاه ویژه ای دارد و هنرمندان این حوزه، علاوه بر بازیگری و نقش آفرینی، در جامعه نیز تاثیرگذار هستند.
طهایی گفت: فعالان تئاتر با رفتار و منش خود می توانند رفتارهای پسندیده را به عنوان الگو در جامعه اشاعه دهند. 
وی با بیان اینکه البرز استانی تازه تاسیس با زیر ساخت های ضعیف است افزود: نزدیکی به پایتخت و وابستگی به پایتخت این استان را در سایه قرار داده و مانع رشد و توسعه می شود و با توجه به اینکه کرج بسیاری از خدمات را از پایتخت دریافت می کرد، پس از استان شدن، این کمبودها نمود بیشتری یافت.
استاندار البرز اضافه کرد: ضعف در بسیاری از زیر ساخت ها به فقر تبدیل شده است چراکه رشد امکانات از رشد جمعیت فاصله زیادی دارد بنابراین برای جبران نیاز به تحرکات جهاد گونه است.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید توفیقات ارزشمندی در بخش درمان بدست آمده است گفت: در طول تاریخ استان ٩٠٠ تخت بیمارستانی اعم از خصوصی و دولتی وجود داشت که به زودی این امکان به ١٢٠٠ تخت خواهد رسید.
این مسئول افزود: امید است با حضور هنرمندان البرزی در بخش های ملی شاهد جبران کاستی ها در بخش های مختلف استان باشیم و هنرمندان به ویژه چهره های ملی که در استان البرز زندگی می کنند ، با درایت و مدیریت صحیح اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز خلاء ها را جبران کنند.
وی عنوان کرد: مجموعه استان اهتمام ویژه برای تقویت زیر ساخت های هنر به خصوص تئاتر وجود دارد که در این راه پیگیری هنرمندان انگیزه بیشتری برای تحقق این امر خواهد داشت.
طهائی ضمن ابراز امیدواری از اینکه هنرمندان استان بتوانند آثار هنرهای خود را به نمایش بگذارند، گفت: تلاش لازم از سوی استانداری البرز برای برطرف کردن کمبودها و تقویت زیرساخت های تئاتر استان انجام می شود.

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ۲۰:۱۱