🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

آخرین مطالب

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

برخی از دوستان با بنده تماس میگیرن و شماره مجموعه تئاتر شهر کرج رو از من میخوان (!) و یا برخی دیگه هم شماره پلاتوها و موسسه های فرهنگی و هنری شهر کرج رو میخوان (!) دوستان برای گرفتن شماره هر اداره ، سازمان ، و هر ارگان و مجموعه ای باید با شماره 118 (مرکز راهنمای تلفن) تماس حاصل فرمایید ؛ نه هر شماره ای که در اینترنت دیدید (!)

عده ای از دوستان هم از بنده در مورد شرایط و مراحل اجرای تئاتر یا ثبت نمایشنامه و... سوال میپرسن و از بنده درخواست راهنمایی دارند ، که تا حد توان کمک میکنم اما تصمیم بر این شد که در این پست و در ادامه مطلب به راهنمایی در این زمینه ها بپردازم.


◘ مراحل اخذ مجوز اجرای نمایش در کرج
دوستانی که قصد اجرای تئاتر در شهر کرج دارند ؛ ابتدا می بایست متن (نمایشنامه) خودشون رو ببرن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز (واقع در خیابان مطهری شهر کرج) واحد نمایش (سرکار خانم کشاورز) و نسبت به اخذ مجوز تمرین و اجرا اقدام فرمایند.
برای ثبت نمایشنامه هم باید به خانم کشاورز (واحد نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز) مراجعه فرمایید.


◘ اجاره پلاتو و سالن برای تمرین تئاتر و...
باید به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی – واحد نمایش مراجعه کنید و یا اینکه از طریق پلاتوهای خصوصی و سالن های نمایش موسسات سینمایی استفاده کنید. که شماره و آدرس این مراکز رو میتونید از طریق راهنمای تلفنی 118 بگییرید و مراجعه فرمایید.

◘ انتخاب بازیگر در شهر کرج
برای انتخاب بازیگر در شهر کرج راه های مختلفی وجود داره :
• اقدام از طریق کانال ها و سایت ها و وبلاگ ها و پیج های معرفی بازیگر
• اقدام از طریق مراکز فرهنگی هنری (موسسه سینمایی و...)
و ...

◘ شکایت از هنرمندان (اعم از : کارگردان ، بازیگر ، تهیه کننده و...)
برخی از افراد با بنده تماس میگیرن یا پیام میدن و قصد شکایت از برخی از هنرمندان رو دارند از بنده راهنمایی و کمک میخوان . باید عرض کنم ، برای شکایت از هنرمندان می بایست همراه با مستندات خود به بخش ریاست حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز (خیابان مطهری)  مراجعه فرمایید


خواهش میکنم بابت کسب اطلاعات در مورد پلاتوها و شرایط اخذ مجوز پلاتو و شکایت از هنرمندان و... با بنده تماس نگیرید ! با تشکر.
+ رضا پورکریمان - 99/05/13

۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۹

آمدن: ۲۶ فروردین ۱۳۰۹
رفتن: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

مرحوم کشاورز:
" خیلی دلتنگ #بازیگری نیستم... "

پرسش: دلتان برای بازی تنگ نشده است؟
پاسخ: راستش را بخواهید نه، چون دنیای #هنر دیگر مثل سال‌هایی که ما آن را تجربه کردیم، نیست. امروزه ارزش و اعتباری برای هنر و #هنرمند وجود ندارد و بازیگران جوان هم می‌خواهند ره صد ساله را یکشبه طی کنند که این کار در دنیای هنر محال است. کسی که این کار را می‌کند، خیلی زود هم سقوط می‌کند برای همین خیلی دلتنگ بازیگری نیستم.

♥روحش شاد♥


منبع مطلب : کانال تلگرام تئاتر آکادمی

۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۰