🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

۰


• بانک اطلاعاتی مخاطبان تئاتر در استان البرز ایجاد شود/ متناسب نیاز مخاطب تئاتر تولید کنیم

مدیر کل هنرهای نمایشی کشور گفت: هنرمندان تئاتر کشور باید تئاتری را روی صحنه ببرند که مخاطب با موضوع تئاتر ارتباط برقرار کند و مردم و عموم جامعه را به سمت تئاتر جذب کنند لذا بانک اطلاعات مخاطبان تئاتر استان البرز را تشکیل دهید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مهدی شفیعی در افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر استان البرز اظهار داشت: افتتاح این رویداد فرهنگی بزرگ در استان البرز را به تمامی هنرمندان تئاتر تبریک عرض می نمایم و یکی دیگر از دلایل حضور بنده امروز در کرج ، عیادت پیشکسوت بزرگ تئاتر کشور داوود فتعلی بیگی است که این روزها در بستر بیماری هستیم، لذا ما باید قدر این هنرمندان پیشکسوت را بدانیم.
وی ادامه داد:جشنواره تئاتر ٣٤ طبق برنامه کار خود را پیش می برد و استان البرز اولین استانی است که تئاتر فجر خود را در سال ٩٤ برگزار می نماید .
شفیعی عنوان کرد: در تئاتر فجر امسال ما به موضوع کیفیت بسیار بها دادیم و خوشحالیم که بیش از ٥٠ تئاتر در سطح استانهای کشور به جشنواره تئاتر فجر ارسال شد و مبنای کار انتخاب آثار برگزیده کیفیت بود.
وی تاکید کرد: استان البرز از جمله استانهایی است که تئاتر را جدی گرفته است و امیدواریم در آینده شاهد استمرار بدون انقطاع کارهای هنری کرج و استان البرز باشیم.
شفیعی گفت: انجمن هنرهای نمایشی کشور قرار است هیات مدیره ای متشکل از هنرمندان تئاتر سراسر کشور تشکیل دهد تا انجمن هنرهای نمایشی به آن هدف و بازخورد اصلی خودش برسد.
وی افزود: اعتبارات زیادی در همه دستگاه ها و ارگان های برای کار فرهنگی و بالخصوص تئاتر وجود دادرد لذا باید تئاتر سازوکار خودش را در دستگاه ها و ارگان ها و جامعه پیدا کند و این مهم باید از طریق ارتباط مخاطب با تئاتر برقرار شود.
شفیعی در پایان تاکید کرد: هنرمندان تئاتر کشور باید تئاتری را روی صحنه ببرند که مخاطب با موضوع تئاتر ارتباط برقرار کند و مردم و عموم جامعه را به سمت تئاتر جذب کنند و از هر ابزاری برای افزایش مخاطب تئاتر استفاده کنند و مخاطب را برای دیدن تئاتر دعوت کنند، از همه استانها تقاضا داریم بانک اطلاعاتی از مخاطبان تئاتر در استان خود تکشیل دهند.

 

05  

 

06

۲۰ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹

۹۴/۱۰/۲۱