🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

۰

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: بیش از ۵۰ طرح‌ نمایشی در مجموعه شش‌گانه جشنواره‌های فجر استانی روی صحنه می‌رود و در کنار این امر عکاسی تئاتر، نمایشگاه پوستر، نمایشگاه کتاب و کارگاه‌های آموزشی در برخی استان‌ها برگزار می‌شود.
به گزارش  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید اسدی در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در تئاتر شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌ریزی برای جشنواره تئاتر فجر از پاییز آغاز شد و کار بسیار پر زحمت و پرکاری بود.
وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه اشاره کرد و افرود: هنرمندان همه شهرهای ایران در این کارگاه‌ها با رویکرد آموزشی برای ارتقا تکنولوژی‌های اجرا حضور داشتند.
دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تصریح کرد: در مجموع همه کارهایی که به جشنواره رسید در همه بخش‌های فراخوان از جمله پژوهش، نمایشنامه نویسی، عکس، پوستر، تازه‌های تئاتر و نسل نو، شاهد درخشش هنرمندان از سراسر کشور بودیم.
وی گفت: این اتفاقی نبوده که بر اساس سیاستی فرمایشی و تحمیلی در جشنواره اتفاق بیفتد بلکه کیفیت و قابلیت کار، هنرمندان را از نقاط مختلف کشور برجسته کرده است.
اسدی خاطرنشان کرد: در ٦ استان میزبان فجر استانی، بیش از ٢٢ گروه نمایشی حاضر هستند که یک گروه مربوط به جمهوری آذربایجان است و همچنین از ١٣ شهر ایران، کارهای نمایشی به جشنواره‌های فجر استانی اعزام شدند.
وی افزود: بیش از ٥٠ طرح‌ نمایشی در مجموعه شش‌گانه جشنواره‌های فجر استانی روی صحنه می‌رود و در کنار این امر عکاسی تئاتر، نمایشگاه پوستر، نمایشگاه کتاب و کارگاه‌های آموزشی در برخی استان‌ها برگزار می‌شود.
دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اظهار داشت: امید است این جشنواره سبب بلوغ بیشتر تئاتر ایران و رونق آن در کشور شده و رویکرد جشنواره زدگی را در ما کاهش دهد و روزی برسد که فستیوال کارهای هنری تنها صحنه آثار کیفی و زیبایی شناسی برجسته باشد.
۲۰ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶

۹۴/۱۰/۲۱