🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ

۰

اجرای" نمایش زونکن" در کرج

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ

اجرای" نمایش زونکن" در کرج

گروه صحنه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،سازمان فرهنگی ورزشی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج و حوزه هنری استان البرز برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، نمایش "زونکن" کاری از گروه صحنه به کارگردانی علی شهبازی و نویسندگی علی کوچکی وبازیگری علیرضا خوش پیک ،جمال مرتضوی،علیرضا داننده فرد، در کرج به اجرا در خواهد آمد.
این گروه در سال گذشته با حمایت شهرداری پس از سالها در جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش شیرین به روایت امروز به کارگردانی علی شهبازی حضور داشته و امسال نیز شیوه متفاوتی را در نوع اجرا و محتوا برا مخاطبان تولید نموده اند.
 علی شهبازی ، کارگردان زونکن اظهار داشت:این نمایش با موضوع تئاتر درمانی ویژه افرادی که اعتقادشان سست شده تولید شده است.
وی گفت: به طور خلاصه ، داستان این نمایش در خصوص یک مدیرارشدی است که توموری در مغز دارد و دکتری که خودش هم توموری در رودهایش دارد به درمانگاه دعوت می شود و مدیر نمی داند که این دکتر که مثل یک بیمار درراهرو درمانگاه حضور دارد همان دکتر معلاج اوست در پایان نمایش دکتر خودش را معرفی نموده و به او میگوید با توماری که او دارد خیلی زودتر از اینها باید می مرده پس لطف خدا شامل حال او شده که زنده باشد پس از زمان باقی مانده استفاده کن و نفس بکش و بگذار دیگران هم نفس بکشند پس دردنیایی که فقط مال تو مدیر نیست ، با امضا کردن و راه انداختن کار مردم بگذارار آنها هم نفس بکشند.
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰
۹۴/۰۹/۲۹