🎭 تئاتر کرج 🎭

🎭 تئاتر کرج 🎭

وبلاگ اختصاصی تئاتر کرج

از طریق ایمیل :
THeaTeR@mailfa.org
تماس حاصل فرمایید.

• آدرس تئاتر شهر : کرج - عظیمیه - 45 هتری کاج – خیابان شهید شاکرزادگان – بلوار ولی عصر (عج)

بایگانی

پیوندهای روزانه

پیوندها

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۴۹ ب.ظ

۰

برخی از دوستان با بنده تماس میگیرن و شماره مجموعه تئاتر شهر کرج رو از من میخوان (!) و یا برخی دیگه هم شماره پلاتوها و موسسه های فرهنگی و هنری شهر کرج رو میخوان (!) دوستان برای گرفتن شماره هر اداره ، سازمان ، و هر ارگان و مجموعه ای باید با شماره 118 (مرکز راهنمای تلفن) تماس حاصل فرمایید ؛ نه هر شماره ای که در اینترنت دیدید (!)

عده ای از دوستان هم از بنده در مورد شرایط و مراحل اجرای تئاتر یا ثبت نمایشنامه و... سوال میپرسن و از بنده درخواست راهنمایی دارند ، که تا حد توان کمک میکنم اما تصمیم بر این شد که در این پست و در ادامه مطلب به راهنمایی در این زمینه ها بپردازم.


◘ مراحل اخذ مجوز اجرای نمایش در کرج
دوستانی که قصد اجرای تئاتر در شهر کرج دارند ؛ ابتدا می بایست متن (نمایشنامه) خودشون رو ببرن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز (واقع در خیابان مطهری شهر کرج) واحد نمایش (سرکار خانم کشاورز) و نسبت به اخذ مجوز تمرین و اجرا اقدام فرمایند.
برای ثبت نمایشنامه هم باید به خانم کشاورز (واحد نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز) مراجعه فرمایید.


◘ اجاره پلاتو و سالن برای تمرین تئاتر و...
باید به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی – واحد نمایش مراجعه کنید و یا اینکه از طریق پلاتوهای خصوصی و سالن های نمایش موسسات سینمایی استفاده کنید. که شماره و آدرس این مراکز رو میتونید از طریق راهنمای تلفنی 118 بگییرید و مراجعه فرمایید.

◘ انتخاب بازیگر در شهر کرج
برای انتخاب بازیگر در شهر کرج راه های مختلفی وجود داره :
• اقدام از طریق کانال ها و سایت ها و وبلاگ ها و پیج های معرفی بازیگر
• اقدام از طریق مراکز فرهنگی هنری (موسسه سینمایی و...)
و ...

◘ شکایت از هنرمندان (اعم از : کارگردان ، بازیگر ، تهیه کننده و...)
برخی از افراد با بنده تماس میگیرن یا پیام میدن و قصد شکایت از برخی از هنرمندان رو دارند از بنده راهنمایی و کمک میخوان . باید عرض کنم ، برای شکایت از هنرمندان می بایست همراه با مستندات خود به بخش ریاست حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز (خیابان مطهری)  مراجعه فرمایید


خواهش میکنم بابت کسب اطلاعات در مورد پلاتوها و شرایط اخذ مجوز پلاتو و شکایت از هنرمندان و... با بنده تماس نگیرید ! با تشکر.
+ رضا پورکریمان - 99/05/13